Shia Sings "The Touch"

Discussion in 'Transformers News and Rumors' started by drill, Jun 19, 2009.

  1. drill

    drill Gotham's White Knight

    Joined:
    Mar 21, 2007
    Posts:
    930
    News Credits:
    1
    Trophy Points:
    157
    Likes:
    +3
  2. SPLIT LIP

    SPLIT LIP My personal sense of scale

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Posts:
    84,729
    News Credits:
    3
    Trophy Points:
    412
    Location:
    agile house
    Likes:
    +42,135
    *punches wall*

    Damn regional filters!
     
  3. Omega Charge

    Omega Charge CHARGE ON

    Joined:
    Nov 20, 2007
    Posts:
    6,535
    News Credits:
    16
    Trophy Points:
    287
    Likes:
    +585
    Eh, not bad.
     
  4. Embryoyo

    Embryoyo Destron

    Joined:
    Apr 17, 2009
    Posts:
    1,001
    Trophy Points:
    126
    Likes:
    +0
    :lol  that was great
     
  5. Opticron Primal

    Opticron Primal Comin' up OOOs!

    Joined:
    Aug 1, 2007
    Posts:
    10,382
    News Credits:
    5
    Trophy Points:
    292
    Likes:
    +117
    Lol, he actually bothered to hold the note.

    Shia's awesome.
     
  6. HIM666fan

    HIM666fan DINOBOT

    Joined:
    Apr 10, 2009
    Posts:
    1,348
    News Credits:
    1
    Trophy Points:
    126
    Likes:
    +1
    Well its new that the remake of the Touch is somewhere in the movie i dont think i heard about that before lol

    UGH TO THAT REMAKE by Stan BUSH UGHHHHH lol
     
  7. Takara_destron

    Takara_destron Mainly lurking these days

    Joined:
    Sep 30, 2007
    Posts:
    7,520
    Trophy Points:
    252
    Likes:
    +9
    Ebay:
    Anyone wanna youtube that?

    Please?
     
  8. Batman

    Batman The Dark Knight TFW2005 Supporter

    Joined:
    Dec 20, 2006
    Posts:
    12,267
    News Credits:
    11
    Trophy Points:
    342
    Likes:
    +782
    Ebay:
    I feel your anger.
     
  9. Fago

    Fago Encore enthusiast

    Joined:
    Mar 5, 2009
    Posts:
    292
    News Credits:
    1
    Trophy Points:
    121
    Likes:
    +1
    Ebay:
    hahaha. This guy sucks.
     
  10. hyabusha

    hyabusha Well-Known Member

    Joined:
    Apr 18, 2009
    Posts:
    85
    Trophy Points:
    46
    Likes:
    +0
    Shia's great.
     
  11. MegaMoonMan

    MegaMoonMan OFFICIAL MMM REP

    Joined:
    Jul 13, 2004
    Posts:
    19,650
    News Credits:
    3
    Trophy Points:
    427
    Likes:
    +4,226
    Ebay:
    YouTube:
    ...yay?
     
  12. Sideswipe1954

    Sideswipe1954 Well-Known Member

    Joined:
    May 19, 2009
    Posts:
    3,152
    News Credits:
    18
    Trophy Points:
    217
    Likes:
    +73
    I caught that too?!? I am surprised that has not been announced before now, especially by those who have seen the movie?
     
  13. Witwicky Camaro

    Witwicky Camaro Sabbatical Is Required

    Joined:
    Jul 21, 2007
    Posts:
    1,944
    News Credits:
    1
    Trophy Points:
    126
    Likes:
    +5
    Yeah... that was hillariously akward. Seriously.
     
  14. Tkemert20

    Tkemert20 「私は眠い」

    Joined:
    May 16, 2009
    Posts:
    3,625
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    292
    Likes:
    +565
    LMFAO! That Was Hilarious!
     
  15. Digilaut

    Digilaut Well-Known Member

    Joined:
    Aug 29, 2008
    Posts:
    11,473
    News Credits:
    15
    Trophy Points:
    312
    Likes:
    +1,496
    Teeheehee, funny.

    Not sure if I should be glad or dissapointed The Touch remix is in the new movie...yay for Stan Bush, I guess..I just hope you won't get to hear the rapping parts..I think the chorus is actually kinda catchy. :) 
     
  16. tehKOREANdude

    tehKOREANdude inimitable, original

    Joined:
    Mar 14, 2009
    Posts:
    1,592
    News Credits:
    21
    Trophy Points:
    212
    Likes:
    +172
    haha. so awkward after that. he shoulda just screamed "YEAH!" like in the song and maybe that would'a broken the silence with laughter.
     
  17. Soundwave84

    Soundwave84 Banned

    Joined:
    Apr 13, 2007
    Posts:
    3,646
    News Credits:
    39
    Trophy Points:
    151
    Likes:
    +40
    Shia is awesome!
     
  18. shibamura_prime

    shibamura_prime Jumpin' Jellyfish! Super Mod

    Joined:
    Jun 22, 2004
    Posts:
    9,983
    News Credits:
    1
    Trophy Points:
    337
    Likes:
    +1,226
    YES.
     
  19. Galva-Cannon

    Galva-Cannon Well-Known Member

    Joined:
    Dec 20, 2008
    Posts:
    509
    Trophy Points:
    101
    Likes:
    +0
    Gah, can't view it either because of that copyright thing! :(  And everyone is saying how awesome and funny it is... grrr.
     
  20. megatron10824

    megatron10824 taghdhjk

    Joined:
    Jan 18, 2009
    Posts:
    639
    Trophy Points:
    111
    Likes:
    +0
    thats highlarious