ROTF Deluxe IceTwins bios

Discussion in 'Transformers News and Rumors' started by S250, Jul 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. S250

    S250 Well-Known Member

    Joined:
    Nov 23, 2002
    Posts:
    1,116
    News Credits:
    201
    Trophy Points:
    176
    Likes:
    +201
  2. Nachtsider

    Nachtsider Banned

    Joined:
    May 10, 2008
    Posts:
    12,544
    News Credits:
    1
    Trophy Points:
    201
    Likes:
    +3
    I lol'd at the bio's first sentence. :lol 
     
  3. shroobmaster

    shroobmaster Well-Known Member

    Joined:
    Oct 18, 2007
    Posts:
    13,629
    News Credits:
    30
    Trophy Points:
    201
    Likes:
    +30
    Is this the first time the bio-narrator gave a opinion on the thing?
     
  4. Takara_destron

    Takara_destron Mainly lurking these days

    Joined:
    Sep 30, 2007
    Posts:
    7,518
    Trophy Points:
    221
    Likes:
    +0
    Ebay:
    :lol  fantastic
     
  5. tomboland

    tomboland Well-Known Member

    Joined:
    Mar 6, 2009
    Posts:
    1,304
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    141
    Likes:
    +2
    want
     
  6. ORIO

    ORIO Plant-Based Bot Super Mod News Staff

    Joined:
    Jul 2, 2002
    Posts:
    20,022
    News Credits:
    36
    Trophy Points:
    327
    Likes:
    +51
    Ebay:
    Do want. I love the idea of having my Autobots out and thinking "here's my concept camaro, my concept corvette, my ice cream truck... wait, what?"

    Yeah. That's awesome.
     
  7. Orbital

    Orbital Well-Known Member

    Joined:
    Mar 1, 2009
    Posts:
    802
    News Credits:
    1
    Trophy Points:
    112
    Likes:
    +1
    combining technology...i like it how the toy bio's go a little bit further to entertain the people buying it.
     
  8. anemis

    anemis Well-Known Member

    Joined:
    Jan 21, 2004
    Posts:
    1,571
    Trophy Points:
    161
    Likes:
    +0
    i think they,ve completly gone nuts with this lol
     
  9. Blitz.

    Blitz. Well-Known Member

    Joined:
    Jan 22, 2009
    Posts:
    6,079
    News Credits:
    3
    Trophy Points:
    202
    Likes:
    +28
    lol gotta give em credit its cooler the the run or the mill stuff
     
  10. frenzyrumble

    frenzyrumble Banned

    Joined:
    Jun 7, 2007
    Posts:
    8,657
    News Credits:
    50
    Trophy Points:
    176
    Likes:
    +50
    Excited to get mine any minute!@!!
     
  11. ORIO

    ORIO Plant-Based Bot Super Mod News Staff

    Joined:
    Jul 2, 2002
    Posts:
    20,022
    News Credits:
    36
    Trophy Points:
    327
    Likes:
    +51
    Ebay:
    Agreed. I demand a school bus transformer. Or a UPS truck. That way we can drop it a bunch of times.
     
  12. drsyn

    drsyn Classics Big member

    Joined:
    Oct 27, 2005
    Posts:
    1,005
    Trophy Points:
    177
    Likes:
    +5
    IceTwins can't arrive on the shelves soon enough imo.
     
  13. Tkemert20

    Tkemert20 「Dojyaaa~n」 TFW2005 Supporter

    Joined:
    May 16, 2009
    Posts:
    3,039
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    202
    Likes:
    +26
    Now That's Funny!:lol 
     
  14. SPLIT LIP

    SPLIT LIP Dry built

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Posts:
    66,384
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    407
    Location:
    agile house
    Likes:
    +888
    Great bio.
     
  15. StarSaber79

    StarSaber79 Banned

    Joined:
    Nov 11, 2008
    Posts:
    1,565
    News Credits:
    5
    Trophy Points:
    126
    Likes:
    +5
    I have to have this because the bio is the best one I have read!
     
  16. LightningZERO

    LightningZERO The Alternity

    Joined:
    Sep 4, 2006
    Posts:
    1,422
    News Credits:
    3
    Trophy Points:
    177
    Likes:
    +6
    LMAO. Great bio!
     
  17. S250

    S250 Well-Known Member

    Joined:
    Nov 23, 2002
    Posts:
    1,116
    News Credits:
    201
    Trophy Points:
    176
    Likes:
    +201
    Harry Porter and Ice Twins
     

    Attached Files:

  18. Ashstar

    Ashstar Liberator of Toys

    Joined:
    Nov 8, 2007
    Posts:
    441
    News Credits:
    3
    Trophy Points:
    76
    Likes:
    +3
    Full of effin' win! :lol  the ice twins are soooooo mine!
     
  19. Soundwave84

    Soundwave84 Banned

    Joined:
    Apr 13, 2007
    Posts:
    3,647
    News Credits:
    39
    Trophy Points:
    151
    Likes:
    +39
    Yeah def buying these guys the twins are my new favs
     
  20. Ethereal

    Ethereal A Sad Flareon

    Joined:
    Feb 13, 2009
    Posts:
    2,109
    Trophy Points:
    166
    Likes:
    +1
    I like the idea of them holding onto each other in vehicle mode ^_^
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page