Non-TF: ROC Delta 6 Ripcord Touch Ups

Discussion in 'Radicons Customs' started by brawl 56, Sep 16, 2009.

  1. brawl 56

    brawl 56 Aw..crap!

    Joined:
    Dec 21, 2007
    Posts:
    829
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    101
    Likes:
    +2
    Here is my second try on G.I. Joe figs :) 
    This time I gave Ripcord´s Delta 6 Suit a more metally look to fit the original movie suit color.
    Apart from this I also painted some details that weren´t painted on the stock version, like the armor parts on the gloves or the upper arm shields. :) 
    Hope you like him :D 
     

    Attached Files:

  2. fateastray

    fateastray AnakRepublikMalukuSelatan

    Joined:
    Jun 8, 2009
    Posts:
    1,060
    Trophy Points:
    136
    Likes:
    +0
    Cool. I also repainted Ripcord, but I did repainted him into Epps, to ride Chromia. Perfect scale.
     
  3. brawl 56

    brawl 56 Aw..crap!

    Joined:
    Dec 21, 2007
    Posts:
    829
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    101
    Likes:
    +2
    Yeah, I saw him. Looks really cool, though I assumed that the delta 6 wouldn´t look so cool color - well, you shown me that there is another way ;) 
    And thanks for your kind words!
     
  4. fateastray

    fateastray AnakRepublikMalukuSelatan

    Joined:
    Jun 8, 2009
    Posts:
    1,060
    Trophy Points:
    136
    Likes:
    +0
    Sure, actually, I like the silver more, it just wouldn't fit Chromia. He'd look cool in white, rather than silver, maybe
     
  5. brawl 56

    brawl 56 Aw..crap!

    Joined:
    Dec 21, 2007
    Posts:
    829
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    101
    Likes:
    +2
    Hm...interesting idea!
    Well, I was gonna paint his rifle white, actually only some parts of it, to fit the versions the MNU-Agents used in District 9. They had the same rifles. Maybe you could do a little crossover ;) 
     
  6. fateastray

    fateastray AnakRepublikMalukuSelatan

    Joined:
    Jun 8, 2009
    Posts:
    1,060
    Trophy Points:
    136
    Likes:
    +0
    lol, why don't you? I don't think I'll be buying another GI JOE. fookin' prawns!
     
  7. Insecticons

    Insecticons The different Kitbasher

    Joined:
    Oct 14, 2008
    Posts:
    402
    Trophy Points:
    76
    Likes:
    +0
    as always , awesome , homeboy! :D 
     
  8. brawl 56

    brawl 56 Aw..crap!

    Joined:
    Dec 21, 2007
    Posts:
    829
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    101
    Likes:
    +2
    Hehe, it was only an idea ;) 

    Thanks man! :D 
     
  9. Superquad7

    Superquad7 We're only human. Super Mod

    Joined:
    May 19, 2003
    Posts:
    47,595
    News Credits:
    11
    Trophy Points:
    342
    Likes:
    +22
    I think you did a good job :thumb 
     
  10. brawl 56

    brawl 56 Aw..crap!

    Joined:
    Dec 21, 2007
    Posts:
    829
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    101
    Likes:
    +2
    Yay! Thanks man :D 
     

Share This Page