Return of the Funny Playstation commercials

Discussion in 'Video Games and Technology' started by Prowl, Aug 27, 2009.

  1. Prowl

    Prowl Well-Known Member

    Joined:
    Jul 12, 2002
    Posts:
    18,619
    News Credits:
    32
    Trophy Points:
    287
    Likes:
    +34
  2. McBradders

    McBradders James Franco Club! Moderator

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Posts:
    34,131
    Trophy Points:
    286
    Likes:
    +0
    Those were seriously good.
     
  3. Joe Moore

    Joe Moore Is Not Jim... Administrator

    Joined:
    Apr 6, 2003
    Posts:
    14,471
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    262
    Likes:
    +7
    Ebay:
    Twitter:
    I actually chuckled. Not bad.
     
  4. SPLIT LIP

    SPLIT LIP Dry built

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Posts:
    66,409
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    407
    Location:
    agile house
    Likes:
    +915
    "C'mon!... What's wrong with him?" :lol 
     
  5. Scourge_151

    Scourge_151 Dangerous when naked! TFW2005 Supporter

    Joined:
    Aug 29, 2003
    Posts:
    3,754
    Trophy Points:
    231
    Likes:
    +0
    Ha, very nice indeed.
     
  6. Prowl

    Prowl Well-Known Member

    Joined:
    Jul 12, 2002
    Posts:
    18,619
    News Credits:
    32
    Trophy Points:
    287
    Likes:
    +34
    I love the Candles.. "COME ON"
     
  7. Keroshino

    Keroshino OOGA, OOGA, OOGA-CHAKA!!!

    Joined:
    Apr 30, 2009
    Posts:
    1,662
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    126
    Likes:
    +2
    as long as it is not that creepy crying baby doll PS3 trailer...

    that thing gives me...The Jibblies...uhg!!!


    and here it is...lol
     
    Last edited by a moderator: Sep 12, 2016
  8. Prowl

    Prowl Well-Known Member

    Joined:
    Jul 12, 2002
    Posts:
    18,619
    News Credits:
    32
    Trophy Points:
    287
    Likes:
    +34
    Ok yeah, that's seriously F-up right there. Never seen that nasty shit.
     
  9. MidnightBliss

    MidnightBliss Well-Known Member

    Joined:
    Nov 24, 2008
    Posts:
    4,131
    Trophy Points:
    167
    Likes:
    +4
    I loved the MLB one. I laughed every time I saw it. These are great as well.
     
  10. Prowl

    Prowl Well-Known Member

    Joined:
    Jul 12, 2002
    Posts:
    18,619
    News Credits:
    32
    Trophy Points:
    287
    Likes:
    +34
  11. Takara_destron

    Takara_destron Mainly lurking these days

    Joined:
    Sep 30, 2007
    Posts:
    7,518
    Trophy Points:
    221
    Likes:
    +0
    Ebay:
    Playstation adverts have a habit of being....weird.
    This one freaked me out for years as a kid.

    YouTube - playstation ad, few years ago. mental wealth

    As for the ones the thread is about...:lol  awesome.
     
  12. Prowl

    Prowl Well-Known Member

    Joined:
    Jul 12, 2002
    Posts:
    18,619
    News Credits:
    32
    Trophy Points:
    287
    Likes:
    +34
    Wait, was that a PS3 commercial? She's weird, but kinda cute in her own weird way.
     
  13. Eric

    Eric Per sempre marciamo.

    Joined:
    May 24, 2003
    Posts:
    24,404
    News Credits:
    11
    Trophy Points:
    312
    Location:
    Ohio
    Likes:
    +27
    :lol  Those were pretty funny. Now I REALLY gotta get me a PS3. :D 
     
  14. Takara_destron

    Takara_destron Mainly lurking these days

    Joined:
    Sep 30, 2007
    Posts:
    7,518
    Trophy Points:
    221
    Likes:
    +0
    Ebay:
    Nah it was a PS1 ad, its pretty old now. I always bring it up during talk of weird ads though.
     
  15. Prowl

    Prowl Well-Known Member

    Joined:
    Jul 12, 2002
    Posts:
    18,619
    News Credits:
    32
    Trophy Points:
    287
    Likes:
    +34
  16. Hook

    Hook Out of Options Veteran

    Joined:
    Jul 2, 2002
    Posts:
    11,454
    Trophy Points:
    267
    Location:
    Gatineau, Quebec
    Likes:
    +2
    Facebook:
    Those are awesome :lol 
     
  17. Prowl

    Prowl Well-Known Member

    Joined:
    Jul 12, 2002
    Posts:
    18,619
    News Credits:
    32
    Trophy Points:
    287
    Likes:
    +34
  18. ZeroMayhem

    ZeroMayhem Henshin a Go-Go Baby!

    Joined:
    May 2, 2004
    Posts:
    2,365
    Trophy Points:
    202
    Likes:
    +8
  19. Haloid1177

    Haloid1177 Hey, That's Pretty Good TFW2005 Supporter

    Joined:
    Jun 5, 2009
    Posts:
    29,053
    News Credits:
    5
    Trophy Points:
    317
    Location:
    Somewhere Between Life and Death
    Likes:
    +56
    That one is my second favorite. I still like the Uncharted 2 commercial best.
     
  20. Prowl

    Prowl Well-Known Member

    Joined:
    Jul 12, 2002
    Posts:
    18,619
    News Credits:
    32
    Trophy Points:
    287
    Likes:
    +34
    Tomorrow I'll post mine. I just want the contest to be over, just in case it's against the rules.
     

Share This Page