omg highlander action figure!

Discussion in 'The Toyark' started by KA, Mar 17, 2006.

  1. KA

    KA PENIS GOES WHERE?!!

    Joined:
    Jul 23, 2003
    Posts:
    23,225
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    312
    Likes:
    +17
    i was browsing the latest toyfare (ish 105) and squealed like girl when i came to page 32: neca cult classic is doing a connor mccleod figure! i squealed twice...because next to it is a sebastian haff figure from bubba ho tep.

    anyways, great ish featuring previews of lotsa stuff from the recent toyfair in NY, some notables:

    - a ML longshot, at last!
    - ooh, i like the face off hulk. ive yet to own a hulk fig outside of the minimate fig.
    - damn, the barbara gordon DC superhero fig is bangin'.
    - oh my fucking god jakks pacific is doing rocky figures featuring...CLUBBER LANG! be ready to be pity's foo's.
    - damn the animated leia circa ANH is bangin'.
    - damn the hermione bust is...not cool.
    - HOMG battlestar galactica minimates!
    - ooh the toy biz anime style marvel stuff is kewl. gotta get the hulk. sue richards? bangin'.
    - bangin'! new 3 3/4 lady jaye and baroness (no glasses wtf?) HOMG lowlight too!
    - HOMG return of madballs! (damn they got mad...balls. haha.)
    - buncha anime and rasslin' stuff. yawn.

    yeah i know. useless w/o pics.
     
  2. omega knight

    omega knight Chibi lancelot launch

    Joined:
    Mar 7, 2006
    Posts:
    1,370
    News Credits:
    1
    Trophy Points:
    161
    Likes:
    +1
    haha ha u sqeeged like a girl hahahahaahahahahahahaha and ur pic is funny to
     
  3. Liokaiser

    Liokaiser Super Mod

    Joined:
    Feb 28, 2004
    Posts:
    24,793
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    306
    Likes:
    +2
    *Runs to buy lastest Toyfare issue*
     
  4. smangerbot

    smangerbot The Holy Zombie Jesus TFW2005 Supporter

    Joined:
    May 26, 2005
    Posts:
    10,016
    Trophy Points:
    266
    Likes:
    +0
    no! there can be only one.

    tumbleweed.
     
  5. KA

    KA PENIS GOES WHERE?!!

    Joined:
    Jul 23, 2003
    Posts:
    23,225
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    312
    Likes:
    +17
    dude. did u read what i said. another bruce c figure. and its an elvis. and mister t.
     
  6. Sunstorm9119

    Sunstorm9119 RC 1136

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Posts:
    2,953
    Trophy Points:
    212
    Location:
    Interlachen Florida
    Likes:
    +2
    Ebay:
    I gotta get me that Highlander figure, Seeing how my son is named after Connor MacLeod.
     
  7. Pravus Prime

    Pravus Prime Sorcerer

    Joined:
    Jul 3, 2002
    Posts:
    14,122
    News Credits:
    3
    Trophy Points:
    277
    Likes:
    +71
    Don't forget it's a boxed set with the Kurgan.
     
  8. Primevil

    Primevil *Insert Witty Title Here*

    Joined:
    Jul 1, 2002
    Posts:
    6,761
    Trophy Points:
    211
    Likes:
    +0
    Ebay:
    I got Toyfare today, and I saw the Connor figure. :thumb  Gonna have to get him and Kurgan, assuming I can find a store that sells Neca's action figures. Seriously, who sells their products?


    However, the new issue of Toyfare was the first time I took a good look at the ML Havok figure. Why, ToyBiz? Why do you have to make it so hard for me to get my favorite X-Man? I really don't like shopping at Wal-Mart (the ones at home and near school are crap), but I'll do it anyway. But GOD! Alex's face sculpt is terrible! I've never really cared for expressions on toys, and it's almost ruining Havok for me. But I'll probably have to get him anyway, since ToyBiz will never give us a second ML Havok.
     
  9. Brandon

    Brandon This is important work.

    Joined:
    Jul 28, 2003
    Posts:
    6,175
    Trophy Points:
    231
    Likes:
    +0
    Sweetess, I'll have to pick it up tomorrow if I go out.
     
  10. LigerPrime

    LigerPrime Well-Known Member

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Posts:
    20,583
    News Credits:
    1
    Trophy Points:
    322
    Likes:
    +53
    Yeah, i picked up the latest issue too. Seems like 2006 will be a good year for toys especially those who are fans of comic book heros...I'm pumped up for some of the MLs that are going to be released...I'm so afraid that Hasbro will change the format of ML once they take over...
     
  11. Omnibus Prime

    Omnibus Prime I'm too old for this shit TFW2005 Supporter

    Joined:
    Jul 26, 2003
    Posts:
    6,518
    Trophy Points:
    266
    Likes:
    +0
    This was shown (or at least a proto) at Toyfair, wasn't it?

    Details, details, it's still Connor Fucking Macleod. NECA has taken the 6" Movie Figures Trophy and beaned Mcfarlane on the head with it. Frank the Bunny, John Motherfucking McClane, Shaun (of Shaun of the Dead), Macleod...


    :rock  :rock 
     
  12. Zero Prime

    Zero Prime Windows user no more

    Joined:
    Aug 8, 2004
    Posts:
    2,587
    Trophy Points:
    186
    Likes:
    +0
    Not interested with the action figure. Now that put togeather sword that was in one of the movies, oh hell yea I want one.
     
  13. Chaos Muffin

    Chaos Muffin Misadventure Veteran

    Joined:
    Mar 26, 2004
    Posts:
    28,751
    Trophy Points:
    322
    Likes:
    +4
    Madballs yay!
    Mr T's gonna get Arcee & Scarlette pregnant, oh noe! :cry 
     

Share This Page