June 2 2007 Haul! Dear Primus!

Discussion in 'Transformers Toy Discussion' started by Backscatter, Jun 2, 2007.

  1. Backscatter

    Backscatter Autobot Brainmaster TFW2005 Supporter

    Joined:
    Mar 24, 2003
    Posts:
    6,753
    News Credits:
    3
    Trophy Points:
    241
    Likes:
    +6
    [​IMG]

    WHAT A TRANSFORMERS DAY!

    Movie Voyagers
    Movie Leader Optimus Prime
    Movie Legends minus Op & Megs
    Plush Transformers
    Plush Movie Optimus Prime
    Cyber Stompin' Robots
    Cyber Slammers
    Fast Action Battlers
    Transformers Role Play minus the Water Shooter (Couldn't justify it)
    Robot Heroes
    Unleased Bumblebee
    Transformers Robot Fighters
    Transformers Risk
    Transformers 100 PC Puzzles
    Target Sector 7 Exclusives
    Toys R US Exclusives Titanium Optimus & Bumblebee combo
    Radio Shack exclusives Zip Zaps and Radio Controllers TFs.
    Transformers Movie Mix & Match Book
    Optimash Prime
    Movie Optimus Prime & Bumblebee Keychains

    Already had the Movie Deluxes. :D 
     
  2. NGW

    NGW Rawr

    Joined:
    Sep 4, 2006
    Posts:
    7,791
    News Credits:
    3
    Trophy Points:
    267
    Likes:
    +123
    DAMN, how much did all that run you?
     
  3. onesock

    onesock Banned

    Joined:
    Aug 14, 2006
    Posts:
    8,171
    News Credits:
    1
    Trophy Points:
    211
    Likes:
    +1
    Ebay:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Yay!
     
  4. ILoveDinobot

    ILoveDinobot Not today Galvatron!

    Joined:
    Jan 19, 2006
    Posts:
    15,681
    News Credits:
    9
    Trophy Points:
    337
    Location:
    Long Island
    Likes:
    +421
    Twitter:
    :lolol  :lolol  that picture is classic! Nice job backscatter.
     
  5. godsenddeath

    godsenddeath . TFW2005 Supporter

    Joined:
    May 26, 2005
    Posts:
    4,895
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    216
    Likes:
    +3

    ^What ILD said.
     
  6. SPLIT LIP

    SPLIT LIP AKA Beve Stuscemi

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Posts:
    71,269
    News Credits:
    3
    Trophy Points:
    412
    Location:
    agile house
    Likes:
    +8,582
    Fool! :lol 

    I demand that face be your new avatar!
     
  7. Backscatter

    Backscatter Autobot Brainmaster TFW2005 Supporter

    Joined:
    Mar 24, 2003
    Posts:
    6,753
    News Credits:
    3
    Trophy Points:
    241
    Likes:
    +6
    Ball park, just under $950 USD. Phew, in just under 3 hours of hunting.

    Stores covered, Walmart, Target, TRU, Walden Books, and Radio Shack.

    Thank you ILoveDinobot!
     
  8. Gnaw

    Gnaw Banned

    Joined:
    Aug 26, 2005
    Posts:
    4,548
    Trophy Points:
    186
    Likes:
    +1
    And I assume you got EVERYTHING released so far?
     
  9. General Magnus

    General Magnus Da Custodes of the Emprah

    Joined:
    Mar 30, 2007
    Posts:
    13,125
    Trophy Points:
    292
    Likes:
    +142
    I hate you guys....

    just kidding. Nice hauls.
     
  10. KidDynamite

    KidDynamite don't know nothing Veteran

    Joined:
    Jul 9, 2002
    Posts:
    15,628
    Trophy Points:
    347
    Likes:
    +3
    That picture is hilarious. Congrats.
     
  11. pscoop

    pscoop Dead inside

    Joined:
    Dec 16, 2006
    Posts:
    5,450
    News Credits:
    7
    Trophy Points:
    232
    Likes:
    +11

    $950!! Holy Christ! I could afford to do it, but my wife would kill me. Literally. It was a hard sell convincing her a 42 inch LCD TV was worth $1000. Congtrats on you haul though. I think I will pace myself and pick up a few at a time. I spent $90 last night and may pick up the leaders today. Then I will have to take a break.
     
  12. Eric

    Eric Per sempre marciamo.

    Joined:
    May 24, 2003
    Posts:
    24,691
    News Credits:
    11
    Trophy Points:
    342
    Location:
    Ohio
    Likes:
    +213
    :lol :lol :lol :lol  Damn dude!
     
  13. Backscatter

    Backscatter Autobot Brainmaster TFW2005 Supporter

    Joined:
    Mar 24, 2003
    Posts:
    6,753
    News Credits:
    3
    Trophy Points:
    241
    Likes:
    +6
    Well I passed up on the children's TF pajamas and the children's TF Bicycle. :lol 
     
  14. onesock

    onesock Banned

    Joined:
    Aug 14, 2006
    Posts:
    8,171
    News Credits:
    1
    Trophy Points:
    211
    Likes:
    +1
    Ebay:
    I don't see a Robo-Vision Prime either!
     
  15. shockwave2005

    shockwave2005 Well-Known Member

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Posts:
    2,636
    Trophy Points:
    207
    Likes:
    +18
    Dear God!!! And here I thought I was excessive at pushing $300! :lol 

    With that said, impressive haul. :thumb 

    Anyway, to commemorate the June 2nd release date....here's all of the movie stuff that I've managed to aquire in the last couple weeks.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    All of that was around $290, and there was soooo much stuff that I passed on!

    And yeah, I don't see myself getting any more until Deluxe '08 'Bee and the Robot Replicas. I really need to give my wallet some time to recover :lol 
     
  16. SamiWCP

    SamiWCP Guest

    Likes:
    +0
    Mine so far..

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  17. godsenddeath

    godsenddeath . TFW2005 Supporter

    Joined:
    May 26, 2005
    Posts:
    4,895
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    216
    Likes:
    +3
    "Being an adult means you can have as many toys as you want."
     
  18. Grimlock_13

    Grimlock_13 Rattrap Teabag

    Joined:
    Dec 7, 2002
    Posts:
    24,016
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    362
    Location:
    Boise, ID
    Likes:
    +611
    Best picture ever dude! Congrats on the haul, I haven't been able to score anything yet today since the Target near me just had empty shelves with an Autobot insignia indicating 'things' to come', and my nearest Walmart hasn;t restocked anything in the last three months...still need to check one more Target and another Walmart though.

    Again congrats!!:) 
     
  19. Optimist_Prime

    Optimist_Prime The Original Optimist!

    Joined:
    Feb 17, 2007
    Posts:
    4,181
    News Credits:
    5
    Trophy Points:
    212
    Likes:
    +44
    Ebay:
    How... ?

    BTW Is that a full or twin sheet set?
     
  20. Freyabeads

    Freyabeads TFW2005 Supporter

    Joined:
    Jul 23, 2006
    Posts:
    672
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    166
    Likes:
    +2
    Yep I thought a pic of him imitating ET would be funny.

    You guys would not believe how happy this man is today!

    I sure had fun burying him in the TF's we found!

    I scored my Optimash, Prime cuddle pillow, Plushies and keychains.
    My lil collection focuses mostly on Optimus, Bumblebee, and Grimlock with a few here and there.
     

Share This Page