Custom Movie Masters Nurse Joker

Discussion in 'Transformers On Ebay' started by encline, Aug 4, 2008.

  1. encline

    encline customizer of love TFW2005 Supporter

    Joined:
    Oct 5, 2006
    Posts:
    5,620
    News Credits:
    11
    Trophy Points:
    261
    Likes:
    +11
  2. optimus major

    optimus major Banned

    Joined:
    Apr 9, 2007
    Posts:
    1,674
    News Credits:
    1
    Trophy Points:
    126
    Likes:
    +1
    :lol  :lol  :lol 
     
  3. encline

    encline customizer of love TFW2005 Supporter

    Joined:
    Oct 5, 2006
    Posts:
    5,620
    News Credits:
    11
    Trophy Points:
    261
    Likes:
    +11
    Not sure if that is a good or bad thing?
     
  4. MetroBoy

    MetroBoy Keeper of the Cheese

    Joined:
    Apr 22, 2007
    Posts:
    696
    Trophy Points:
    101
    Likes:
    +0
    That's acctually gonna be my Halloween costume this year. Nice job. I'm bidding on it!

    I wish they would release something like that at mass retail.... but I'm sure parents groups would have a colective poo if little Timmy brought that home from the local Target store.
     
  5. encline

    encline customizer of love TFW2005 Supporter

    Joined:
    Oct 5, 2006
    Posts:
    5,620
    News Credits:
    11
    Trophy Points:
    261
    Likes:
    +11
    HAHA. I sure they would. Thanks for bidding. If you wanna see some wip pics, you can click on http://www.tfw2005.com/radicons-customs/non-tf-customs-6/nurse-joker-complete-heavy-mods-165836/
     
  6. Elita_One

    Elita_One Метал для життя

    Joined:
    Jul 7, 2007
    Posts:
    1,437
    Trophy Points:
    137
    Likes:
    +4
    That is so sexy <3
     
  7. Liokaiser

    Liokaiser Super Mod

    Joined:
    Feb 28, 2004
    Posts:
    24,789
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    306
    Likes:
    +2
    :lolol  That's awesome man.
     
  8. justinRODimus

    justinRODimus Well-Known Member

    Joined:
    Apr 27, 2008
    Posts:
    617
    Trophy Points:
    101
    Likes:
    +0
    HAHA!!! I lol'd!. This was a great part of the movie!
     
  9. encline

    encline customizer of love TFW2005 Supporter

    Joined:
    Oct 5, 2006
    Posts:
    5,620
    News Credits:
    11
    Trophy Points:
    261
    Likes:
    +11
    So, does anybody want this? My account is suspended for a while due to this guy!
     
  10. frenzyrumble

    frenzyrumble Banned

    Joined:
    Jun 7, 2007
    Posts:
    8,657
    News Credits:
    50
    Trophy Points:
    176
    Likes:
    +50
    dang. WB got you huh? that blows.
     

Share This Page