An auction that caused me to do a double-take

Discussion in 'Transformers On Ebay' started by Tenebrouser, Jul 19, 2007.

  1. Tenebrouser

    Tenebrouser Craft...or is it crap?

    Joined:
    Dec 28, 2005
    Posts:
    6,666
    Trophy Points:
    226
    Likes:
    +0
  2. Bryan

    Bryan ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

    Joined:
    Sep 8, 2005
    Posts:
    9,020
    Trophy Points:
    211
    Likes:
    +0
    Still up in the air, last I heard.

    If you're impatient enough to pay $350 for that, you're crazy. Buy the Chinese set (much as I don't support bootlegs) or just wait a bit for the rerelease. No reason to think it won't come eventually, especially with the success of the movie.
     
  3. Thorns2010

    Thorns2010 Well-Known Member

    Joined:
    Dec 21, 2003
    Posts:
    500
    Trophy Points:
    147
    Likes:
    +1
    Hmmm.....if I can get that much for it, maybe I should sell my set??

    But I forget how much I paid for it originally, but probably wasn't a whole lot cheaper then that.
     
  4. Bumble Prime

    Bumble Prime all the time

    Joined:
    Jul 20, 2006
    Posts:
    2,850
    Trophy Points:
    201
    Likes:
    +0
    lol i bought all of em at a sound warehouse for 20 bucks a piece. Then i got the chinese set and sold em on ebay for like 120 a piece.

    Looks like prices have gone up though. This was about two years ago. You could get the chinese set plus the headmaster/masterforce/victory set as a package deal for like 60 bucks shipped on ebay back then.
     
  5. Moonstreaker

    Moonstreaker The Evil Triplet

    Joined:
    Mar 24, 2007
    Posts:
    3,057
    Trophy Points:
    151
    Likes:
    +0
    Ebay:
    There is no plans to re-release them any time soon. The Chineese set is you best bet. I'm gonna have to put up my rhino set at that price. I still havent cracked open the last 2 sets, so I might fetch more than this guy did.
     
  6. nuropa

    nuropa Well-Known Member

    Joined:
    May 26, 2007
    Posts:
    137
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    66
    Likes:
    +2
    Chinese set doesn't have to be bootleg, the recent legit Chinese release G1 complete sell in China for something like $30US, bootleg ones are fraction of that of course. of course, the few makes on ebay goes for 100+ easily.
     
  7. Darkhawk79

    Darkhawk79 TFWM SUCK!!!!!

    Joined:
    Jan 15, 2005
    Posts:
    3,911
    News Credits:
    8
    Trophy Points:
    186
    Likes:
    +8
    yeah i've got all 5 box sets with cells.......i might have to see what i can get for mine as well.
     

Share This Page