Alt. Meister Re-issue on ebay

Discussion in 'Transformers News and Rumors' started by Sy-Rein, Jun 11, 2006.

  1. Sy-Rein

    Sy-Rein Rogue Stunticon

    Joined:
    Nov 26, 2003
    Posts:
    4,415
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    207
    Likes:
    +32
  2. Razerwire

    Razerwire 99 Problems... Super Mod

    Joined:
    Jan 23, 2004
    Posts:
    49,733
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    342
    Likes:
    +39
    Hopefully this means the Mirage case will be pushed out soon...
     
  3. Dark_Convoy

    Dark_Convoy Old Bastard Veteran

    Joined:
    Jul 1, 2002
    Posts:
    17,201
    Trophy Points:
    271
    Likes:
    +0
    I bet Louisville skips the current wave of Alts and goes straight to the wave with Meister in it, or at least I hope, I think we skipped two waves last summer.
     
  4. REDLINE

    REDLINE longer days, plz? Veteran

    Joined:
    Dec 2, 2004
    Posts:
    27,867
    News Credits:
    3
    Trophy Points:
    296
    Likes:
    +3
    nah, ron that would make you happy :p 
     
  5. Nevermore

    Nevermore It's self-perpetuating a parahumanoidarianised!

    Joined:
    May 14, 2004
    Posts:
    13,944
    News Credits:
    239
    Trophy Points:
    312
    Location:
    Germany
    Likes:
    +399
    Wait, crosszgundam usually deals in legit HK releases. That means this should theoretically be officially out...

    But then, there's only two Mirages currently up, and both by proto sellers.

    Hmm.

    BTW:

    http://www.tfw2005.com/boards/showthread.php?t=100441

    But yeah, since this seller opens the possibility of the toy being officially out in HK, this thread might be news.

    We'll have to wait for more Meisters (and Mirages) to pop up (or for Remy to confirm having seen them).

    EDIT: Remy says he's NOT officially out in HK yet. Hmm.
     
  6. KA

    KA PENIS GOES WHERE?!!

    Joined:
    Jul 23, 2003
    Posts:
    23,222
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    312
    Likes:
    +17
    hey, can somebody confirm that theres also an alt shockblast reissue in the works?

    i sorta remember something abt it.
     
  7. Razerwire

    Razerwire 99 Problems... Super Mod

    Joined:
    Jan 23, 2004
    Posts:
    49,733
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    342
    Likes:
    +39
    Sorta... The European release of Shockblast is in the bubble dome... Can't remember if they're gonna do the same for US releases...
     
  8. Nevermore

    Nevermore It's self-perpetuating a parahumanoidarianised!

    Joined:
    May 14, 2004
    Posts:
    13,944
    News Credits:
    239
    Trophy Points:
    312
    Location:
    Germany
    Likes:
    +399
    So far, we've only seen the European bubble version.

    There's currently three toys available in that packaging in Europe that aren't available that way in the USA thus far:

    Decepticharge (released in Italy and Denmark), Swindle (released in South Africa) and Shockblast (released in Spain).
     
  9. KA

    KA PENIS GOES WHERE?!!

    Joined:
    Jul 23, 2003
    Posts:
    23,222
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    312
    Likes:
    +17
    you mean they WERE out already?

    thx for the info guys.
     
  10. Orodruin

    Orodruin @deathformer TFW2005 Supporter

    Joined:
    Aug 2, 2004
    Posts:
    11,393
    News Credits:
    4
    Trophy Points:
    286
    Likes:
    +5
    Is it possible it's out but Remy just hasn't seen it yet? I mean is he going by just randomly checking stores like most of us do or does he have a better source?
     
  11. Razerwire

    Razerwire 99 Problems... Super Mod

    Joined:
    Jan 23, 2004
    Posts:
    49,733
    News Credits:
    2
    Trophy Points:
    342
    Likes:
    +39
    Yeah, the bubble packaged Shockblast is out in Spain...
     

Share This Page